世界末日這天好像特別會讓人多愁善感,昨天我家下巴就先講出感性的話   
跟我說如果明天我們都不在這世上,下輩子還要當夫妻  
雖然很甜蜜,但我也不知道真的假的,他當真還會希望娶這個天兵(幽默)的老婆??!!    
所以我很不解風情的說那我下輩子要當你們養的狗,你看Mico多幸福阿 !!   

隔天,突然想到老公前一天的告白,想想如果真的今天我們都要離開這世上  
我也必須要告訴他我有多愛他,就寫下了下面的英文信  
(我老公很希望我英文進步,所以看到英文信會比中文信更加感動) 

雖然會閃爆大家,我還是放上來,這是我們小倆口的重要回憶 (墨鏡遞)  
如果文法有誤就請見諒啦,本人英文底子不是太好阿   

Dear

If we all dead today , I want to tell you that marry you it's the greatest thing I did in my life .  
I also hope we will meet in anther world and get marry again . 

A lot words can't tell how much I love you and need you . 
You are the most important man to me in the world . 
I hope you , Mico , Milo and me will all still alive and get together forever .  
If not , I won't be sad anymore . Because I have got a great life now with you . 

Love you , baby . 


希望我們未來一家四口 Tina + 3M (Matt . Mico . Milo)  會一直幸福且搞笑下去的
P1070062 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina Pan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()